climatronic probleem

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
2.3
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-07-2007 20:44

[84947]de climatronic doet het wel als de auto koud is en dan blijft die ook aan dat kan de heledag zijn maar dan moet je de autu ook de heledag aan houden. En als ik de climatronic uit zet of de auto uit zet als die warm is dan doet de climatronic het niet meer. Ik heb de module (het frontje) van de clima vervangen en de 2sensoren maar heeft niks geholpen
wie kan mij helpen?