katalysator vraag..

2 reacties

Merk
Audi
Model
A3
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 AEH
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-07-2007 14:00

[85130]misschien een rare vraag, maar kan een motor meer olie verbruiken als er een lek in de uitlaat circiut zit? Hij is net bij de motor gescheurd, de pijp waar ook de kat aan zit.

En meer benzine verbruik? (leek mij eigenlijk logisch)