Geplaatst: 26-07-2007 14:00
[85130]misschien een rare vraag, maar kan een motor meer olie verbruiken als er een lek in de uitlaat circiut zit? Hij is net bij de motor gescheurd, de pijp waar ook de kat aan zit.
En meer benzine verbruik? (leek mij eigenlijk logisch)