Geplaatst: 26-07-2007 15:08
[85132]Beste collegaÆs
Voor mij is dit de eerste maal bij problemcar.nl
Ik heb hier een sharan 1.9 tdi 1 Z 1996
Hij start zeer slecht pas na lang starten zowel koud als warm. (10 a 15 sec. ) en trekt niet zo goed en schokt af en toe.
Volgen de werken en Controles hebben wij al gedaan:
ò Timing Dis Riem + vervangen ok
ò Timing pomp ok
ò Brandstof, heb ook met externe tankje getest ok
ò Geen fout codes.
ò Compressie test ok
ò Temp sensor ok
ò Batterij en starter ok
ò Batterij los gemaakt .
ò
Ik weet het ff niet meer . heb nog een vliegwiel sensor besteld.
Mvg Steve