Geplaatst: 26-07-2007 0:07
[85100]mijn golf 3 1.6 bj 1997 kraakt zeer sporadisch een keer van de 2e naar de 3e versnelling met opschakelen. gewoon met rijden schakelt hij echt perfect met opschakelen en terugschakelen,kraakt niks. het komt zo soms honderden km's niet voor dat die kraakt en dan ineens doet hij het 1 keer weer rara??