GOLF 3 1.6 kraakt zeer zelden van 2 naar 3e versnelling

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 AEE
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-07-2007 0:07

[85100]mijn golf 3 1.6 bj 1997 kraakt zeer sporadisch een keer van de 2e naar de 3e versnelling met opschakelen. gewoon met rijden schakelt hij echt perfect met opschakelen en terugschakelen,kraakt niks. het komt zo soms honderden km's niet voor dat die kraakt en dan ineens doet hij het 1 keer weer rara??