Geplaatst: 26-07-2007 20:08
[85146]Ik heb een probleem met een automatische bak van een MV6 X3.0XE .
Deze lekt olie zoals de oude bakken van de Senator maar deze heeft geen peilstok om de hoeveelheid van de bak te controleren . Waar is de schroef in dit geval waar ik die oliestand te controleren ?
[url=http://img388.imageshack.us/my.php?image=8c3ek7.jpg][img]http://img388.imageshack.us/img388/5080/8c3ek7.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img388.imageshack.us/my.php?image=233ln6.jpg][img]http://img388.imageshack.us/img388/1650/233ln6.th.jpg[/img][/url]