Geplaatst: 02-06-2005 21:16
[32508] Gevraagd om technische ondersteuning,ik heb in de garage een 300ce w124 met een 103 motor,wagen start en loopt als de motor koud is 100% maar waneer de motor op bedrijfstemperatuur is is er nagenoeg geen vermogen,motor houd in en ploft soms in de uitlaat tijdens het acceleren.Temp.sensor is gecontroleerd,brandstofdruk is gecontroleerd bougiekabels zijn vervangen,bougies zijn gecontroleerd,verdeelkap en rotor is niets aan te zien.