Geplaatst: 03-06-2005 9:21
[32533] collega's ik heb hier een golf 19d ecomatic(dus zonder koppelingspedaal)had ik nog nooit van gehoord en die gaat geen meter vooruit.bij uitlezen geeft hij aan dat er een probleem is in koppelingdruksysteem en koppelingdrukschakelaar wat dat ook mag wezen.heeft iemand hier ervaring mee of zoiets al is meegemaakt?groetjes en bedankt