Geplaatst: 27-07-2007 19:28
Ik heb hier een astra G staan met de volgende klacht:
Auto wil de afgelopen tijd niet meer aanslaan, de starter gaat wel rond, maar er gebeurt verder niets. Als de auto dan weer een dach gestaan heeft sloeg deze weer gewoon aan en werkte alles verder naar behoren. Dit kwam op een gegeven moment steeds vaker voor, en nu wil de auto helemaal niet meer aanslaan.
Ik heb t storingsgeheugen uitgelezen en krijg de volgende fouten:
1. EVAP regenereringsventiel
2. injector
3. plus of massasluiting op alle bobines
Als je de fouten wist, en je laat de starter even rondgaan staan de fouten er gelijk weer terug in.
Tijdens het op contact staan van de auto blijft het check engine lampje constant branden, ik weet niet of dit altijd is, heb even geen vergelijk.
Iemand een idee, of dit eerder bij de hand gehad?
Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Erik.