Geplaatst: 30-07-2007 22:23
[85433]Hoi ik heb een motor storing, namelijk de 17990 (p1582)afstelling stationair toerental.......
Ik weet het niet, wie kan mij helpen.
Hij loopt ook iets verhoogd stationair met starten en gas loslaten, na een tijdje zakt het wel weer.
Maar is wel irritant.