Emissie storing via het display, met storing nokkenas gelijkheid
3 reacties
Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
EP6
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine
Garageforum
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-08-2007 21:20
[85550]Wie heeft er al de storing emissie storing gehad in een nieuwe 207, waardoor deze de eerste 3 minuten slecht loopt en de foutmelding via de pps geeft nokkenasgelijkheid