Emissie storing via het display, met storing nokkenas gelijkheid

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
EP6
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-08-2007 21:20

[85550]Wie heeft er al de storing emissie storing gehad in een nieuwe 207, waardoor deze de eerste 3 minuten slecht loopt en de foutmelding via de pps geeft nokkenasgelijkheid