olieverbruik

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2005 17:40

[33116] Deze auto verbruikt ontzettend veel olie, zit ook in aanzuigbuis naar injektie, weet iemand waarom er zoveel olie inkomt, kunnen dit klephoedjes zijn of is er een ander bekend probleem hiermee? alvast bedankt