4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-06-2005 17:40
[33116] Deze auto verbruikt ontzettend veel olie, zit ook in aanzuigbuis naar injektie, weet iemand waarom er zoveel olie inkomt, kunnen dit klephoedjes zijn of is er een ander bekend probleem hiermee? alvast bedankt