Geplaatst: 10-10-2005 9:28
Hallo,
Jongens heb een probleem met een 730i heb olie en koelvloeistof lekkage langs blok versnellingsbakzijde. Ik heb de krukaskeering en pakking van het huis vervangen en daarboven de pakking van het boemerang verbindingsstuk voor het koelvloeistof deze lekken niet meer. Heb nu inmiddels de bak erweer afliggen want hij lekt nu nog olie en hard ook het komt langs de boven kant van het boemrang gedeelte daar zitten 2 kleine gaatjes op het blok en het lekt daarlangs, hard ook. weet iemand misschien waar deze kanalen naar toe leiden want het zijn best wel lange kanalen daar ben ik al achter gekomen.