Geplaatst: 30-07-2006 2:21
[60827] jongens probleempje,
heb een golf binnen staan van een vriendin van me, motortemperatuur blijft goed op de helft van de schaal tot een snelheid van 130 daarboven begint de temperatuur toe te nemen tot 3 kwart en zelfs verder. ventilator werkt, zit een nieuwe thermoschakelaar in, oude had een te hoge weerstand. heeft iets geholpen sindsdien loopt ie op tot driekwart en niet meer verder. heeft 1 van jullie enig idee wat het kan zijn. koelvloeistof is half jaar geleden nog ververst, is goed op peil.
ikzelf zat te denken aan of de radiateur, of de waterpomp. als jullie een andere suggestie hebben hoor het graag
met vriendelijke groet