Geplaatst: 27-04-2005 19:37
[30506] Hallo,
Ik heb hier een Clio 1.2i uit 1998. Af en toe wil de motor bij het starten niet aanslaan. Volgens de klant gebeurt dit mestal na een stop van minder dan 2 uur.( in de winter komt het minder vaak voor). Uiteraard gebeurt dit alleen bij de klant want ik heb het al diverse keren zelf geprobeerd maar toen deed hij het elke keer goed. Wie kent dit verschijnsel en wat is er aan te doen. Alvast bedankt voor de reacties
Mvg
J Witte