Geplaatst: 28-04-2005 13:05
Een Panda 1000 CLX FIRE uit 1993 stinkt onder de auto en in de kofferbak naar benzine. Lekt op het oog nergens, vulpijp is droog, tank heb ik er nog niet onderuit gehad, eerst hier maar eens vragen of collegae ervaringen hiermee hebben voordat ik alles loshaal -:))
Geen stank onder de motorkap waarneembaar, echt in de kofferbak (geen benzineleiding gezien???????) en onder de auto.
Tank is kurkdroog.
welke Fiat kenner heeft dit al eens bij de hand gehad?
Alvast bedankt.
Groeten,
Paul