Geplaatst: 08-10-2004 16:02
Wij hebben een corsa staan waarbij het stationair toerental soms te hoog blijft +_2000 toeren
Het m.m. lampje gaat dan branden en geeft een foutcode P0505 Regeling stationair toerental - storing
Wij hebben de stationairstel motor vervangen zonder resultaat stekkers allemaal schoongemaakt het Gasklep/inspuithuis schoongemaakt ook allemaal zonder resultaat
Heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?
Groeten Raymond