X14SZ Stationair soms te hoog

5 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Foutcodes, Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2004 16:02

Wij hebben een corsa staan waarbij het stationair toerental soms te hoog blijft +_2000 toeren

Het m.m. lampje gaat dan branden en geeft een foutcode P0505 Regeling stationair toerental - storing

Wij hebben de stationairstel motor vervangen zonder resultaat stekkers allemaal schoongemaakt het Gasklep/inspuithuis schoongemaakt ook allemaal zonder resultaat

Heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?

Groeten Raymond