1.9GTI HOUD IN

6 reacties

Merk
Peugeot
Model
205
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-10-2004 10:55

[19678] hallo ik heb een gti die inhoudt als je gas geeft duurt het 2 sec en dan pakt hij op stevens bij hoog toerental knalt hij in de uitlaat. heb al vervangen de bdp sensor gasklephuis gaskleppotetiometer. wie kan mij helpen.