Geplaatst: 07-08-2007 13:56
[85844]moet stuurslot vervangen. Wil er niet uit en leesring is niet te verwijderen. Wie heeft dit nog meegemaakt???
Op het nieuwe slot zie ik de topje zitten, maar ik krijg er niets tussen bij het oude slot en kan de leesring niet verwijderen