brandstofpomp astra 1.7 dtl

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 dtl
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-08-2007 20:07

[85778]Heb een probleem met een gereviseerde brandstofpomp:

Als ik fel optrek met deze auto gaat deze inhouden laat ik heel het gas los en druk daarna het pedaal weer in is het probleem min of meer weg. heb tijdens proefrit ook gehad dat motor stilviel terijl ik flink het pedaal indrukte. Na even doorstarten sloeg de motor weer aan. verzuip ik em??

- motor loopt goed in stationaire toestand.
- op de snelweg met constante snelheid zijn er geen problemen en loopt de motor uitstekend.
- storingslampje gaat niet branden dus er kan geen storing worden uitgelezen

kan de pomp van tijd af zijn?

wie weet wat.

groeten,

Andre