Geplaatst: 06-08-2007 20:07
[85778]Heb een probleem met een gereviseerde brandstofpomp:
Als ik fel optrek met deze auto gaat deze inhouden laat ik heel het gas los en druk daarna het pedaal weer in is het probleem min of meer weg. heb tijdens proefrit ook gehad dat motor stilviel terijl ik flink het pedaal indrukte. Na even doorstarten sloeg de motor weer aan. verzuip ik em??
- motor loopt goed in stationaire toestand.
- op de snelweg met constante snelheid zijn er geen problemen en loopt de motor uitstekend.
- storingslampje gaat niet branden dus er kan geen storing worden uitgelezen
kan de pomp van tijd af zijn?
wie weet wat.
groeten,
Andre