3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-08-2007 14:06
[85847]de binnenverlinhting gaat te pas en te onpas branden. alle deursloten losgekoppeld en contact aan ook. contactslot is reeds vervangen. hoe kan dit? de portiesschakelaasr ziten in de deursloten. iemand suggesties?