Geplaatst: 08-08-2007 1:18
[85912]Bestelbus 407d heeft 2 problemen: Als men vol gas rijdt wordt de water temperatuur 100 graden en als je iets gas terug neemt daalt deze weer naar de 85 graden. Geen verlies koelvloeistof en de radiateur is zuiver en de thermostaat is vern. ( als men de kachel bij stationair draaien op warm zet blijft deze koud totdat je een keer gas geeft )
Als de motor langzaam stationair draait loopt deze op 3 cyl en als het toerental iets hoger staat loopt hij mooi op 4. De verstuivers zijn getest en verstuiven ok er komt geen overmatige rook uit de uitlaat.
hij heeft 200000 km gelopen en heeft deze prob. nu al 1500 km.
als iemand een idee heeft heel graag want ik weet het niet meer.