slecht starten en lopen

9 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
x16szr
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-08-2007 15:54

[86047]ik heb hier een astra G. die met een slecht lopende motor binnenkwam.
heb als eerste naar de ontsteking gekeken en een andere bobine + bougies gemonteerd. toen was het nog niet verholpen. verder gezocht en gebeld. en toen dachten we dat de koelvloeistof temp. zender slecht was. die ook vervangen. maar nog niet lopen. krukas positiesensor vervangen. toen liep hij wel. maar net zo slecht als voorheen. en tijdens het starten spuit de injector veel te veel brandstof in. wanneer je wil starten moet je vol gas geven voordat het aanslaat. dus dachten we dat het aan de computer lag. die is nu ook vervangen. maar nu is het starten lopen en gelijk uit vallen. en dan geeft hij storing p1614 securitycode onjuist ingegeven.
wij komen hier niet meer uit.

M.V.G. speedy