koppeling van golf cabrio 1.6 GTI slipt boven de 5000 toeren

11 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1600 gti
Eerste inschrijving
januari 1982
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-08-2007 23:36

[86228]het probleem met het slippen van de koppeling is zo spontaan begonnen.
dus oke koppeling vervangen, maar het probleem is er nog steeds
boven de 5000 toeren en je wilt nog ff doortrekken en de koppeling begint weer te slippen
iemand eerder zoiets meegemaakt.