Geplaatst: 22-11-2006 20:20
[68517] Motor slaat koud goed aan en warm ook ,als je niet te lang wacht
Als je ongeveer ,als je de auto warm wegzet,na twee uur stil staan start slaat hij niet aan.Als de klant dan een tijdje wacht of gas geeft tijdens het starten krijgen ze hem aan de praat.
Het lijkt zoiets van als de benzine drukregelaar lek is dat er teveel benzinedamp in de inlaat is waardoor het
mengsel te rijk is om te ontsteken.Nu hij hier staat doet hij het natuurlijk steeds goed
Ik zie links van de motor wel een drukregelaar ,maar die heeft geen vacuumslangetje