Geplaatst: 25-11-2006 10:03
Deze Berlingo heeft een Lucas pomp. Bij stationair draaien rookt hij ietsje blauwe rook. Geef je dan gas, dan komt er een gigantische rookwolk. Ook bij langzaam rijden en optrekken en enorme rookwolk. Rijdt je echter met half gas en zo'n 80 km/uur, dan is het roken over.
We hebben de carterontluchting en ook de luchtfilteraansluiting al los gegooid, dus denken niet direkt aan olie.
Vermoeden zelf de brandstofpomp mn de vervroeging die niet regelt ofzo. Iemand ervaring met dit probleem?