Geplaatst: 20-10-2005 22:24
[40701] Na een zijschade kan de auto niet meer achteruit rijden. ook in zijn voorruit wordt een snelheid van hooguit 40 km gehaald. Wat kan hier de oorzaak van zijn ? Ide automatischbak kapot of moet ik het ergens anders zoeken ?