1.9TDI PD kachel te weinig warme OF te weinig koude

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-10-2005 20:59

[40687] Goeie dag,

Onze klant klaagt al een tijdje dat hij in de zomer zijn wagen niet koud genoeg kan krijgen (airconditioning werkt) en nu in begin van de winter onvoldoende warmte uit zijn chauffage krijgt. Hij geeft nu een lauwe lucht maar niet om te zeggen echte warme lucht. Klant komt volgende week woensdag binnen. Iemand reeds ervaring mee ?

Vriendelijk bedankt

Groeten,

Steven Dochy