Geplaatst: 20-10-2005 20:59
[40687] Goeie dag,
Onze klant klaagt al een tijdje dat hij in de zomer zijn wagen niet koud genoeg kan krijgen (airconditioning werkt) en nu in begin van de winter onvoldoende warmte uit zijn chauffage krijgt. Hij geeft nu een lauwe lucht maar niet om te zeggen echte warme lucht. Klant komt volgende week woensdag binnen. Iemand reeds ervaring mee ?
Vriendelijk bedankt
Groeten,
Steven Dochy