Geplaatst: 03-10-2007 20:51
[89828]wij hebben een audi a3 in de werkplaats staan waarvan het dashbord (instrumentenpaneel) uitvalt. we hebben de auto naar de daeler gebracht en zij hebben de tellelyonit vervangen. maar nu doet de auto nog steeds het zelfde wie weet er raad of heeft nog een idee.
vr gr basje