Geplaatst: 04-10-2007 10:23
[89862]Beste Collega's
Ik heb een gof cabrio van 1986 waar het dashboard niet van werkt ( benzmeter, tempmeter, Toerenteller, Acculampje).
Soms met het contact een paar keer achter elkaar aan en uit zetten kan het zijn dat ze er in 1 keer wel zijn.
Wanneer ik relais nr17 eruit trek gaat het dashbord wel aan, inmiddels is ook de zekeringkast vervangen maar dat blijkt het niet te zijn.
iemand enig idee?????
Gr
Henk Boshart