Geplaatst: 06-10-2007 15:06
[90010]heb volgende probleem lampje voor storing gloeilampen licht op na het starten, duw je een keer op de rem gaat het lampje uit
lampen allemaal ok,schakelaar remcontact en koppeling gewisseld,
wagen uitgelezen en zit een storing in van temperatuur zender houd dit verband of niet
iemand raad hiermee,
groeten davy