Geplaatst: 05-10-2007 20:12
[89974]Ik heb begrepen van iemand die de melk heeft horen klotsen maar die niet weet waar de tepel hangt dat na schoonmaken van het elektronische gasklephuis van een 2.4 V70 de basisafstelling weer ingesteld kan worden met een combinatie van diverse malen het contactslot bedienen.
Wie heeft voor mij de exacte procedure? Ik vind de motor op constante snelheid met weinig gas (gasklep vrijwel dicht) af en toe wat jutteren. Gasklephuis is al geheel gereinigd en zomaar een nieuwe monteren vind ik zonde geld zolang er geen storingen in zitten.
Alvast bedankt!
Groet,
Paul