Geplaatst: 27-10-2005 21:43
[41207] passat 1.9 Tdi 90pk bj 97 zonder airco
Wij hebben een klant waarvan de verwarming binnen echt te warm word, als je hem op max plaats krijg je temp van om en bij 60 graden wat volgens mij teveel is.
Wij hebben thermostaat vervangen
Waterpomp gecontroleerd
Water doorstroming gecontroleerd
Koel water was normaal niet vuil of roest
Toch komt hij te warm binnen, wat me wel opvalt dat de radiator niet warm komt.