verwarming binnen komt te warm

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-10-2005 21:43

[41207] passat 1.9 Tdi 90pk bj 97 zonder airco

Wij hebben een klant waarvan de verwarming binnen echt te warm word, als je hem op max plaats krijg je temp van om en bij 60 graden wat volgens mij teveel is.

Wij hebben thermostaat vervangen

Waterpomp gecontroleerd

Water doorstroming gecontroleerd

Koel water was normaal niet vuil of roest

Toch komt hij te warm binnen, wat me wel opvalt dat de radiator niet warm komt.