Geplaatst: 03-08-2006 23:52
[61156] motor houd er soms even helemaal mee op, dit gaat gepaard met het knipperen
van het oliedruk lampje, dan zet je de auto van kontact en start hem opniieuw
en dan is het probleem weer over hebben hem uitgelezen maar er zijn 0 storingen in het geheugen heeft iemand hier ervaringen mee (zit zelf aan slechte verbindingen of niet goed werkende relais te denken)
zou graag iemand horen die dit probleem kent
groeten ido.