Geplaatst: 26-10-2004 19:04
[19880] beste collega's.
ik zou graag even een aantal meningen willen delen met jullie.
deze audi's heb ik niet zoveel in onderhoud vandaar mijn vraag hier,
moet as, donderdag deze audi inruilen.( met 145000,km )( riem is vervangen ) heb hem vandaag goed bekeken en niks aan kunnen vinden ( in optiek ) heb hem ook uitgelezen.
( geen foutcode's )
zijn er nog meer audi techneuten die een slechte ervaring met dit type hebben opgedaan.
want eigelijk wil ik deze zelf houden want dit type is zeldzaam met alle fabrieks opties.
graag hoor ik dat van jullie,
m.v.g
paul,