Rammel

8 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-10-2004 21:49

[19948] Geachte lezers,

Heb hier een c180 staan die een soort rammel boven in de klepdeksel maakt bij het gas geven tussen de 1500 en 2000 rpm.

Nu zit er links voor op de cil kop een electrich deel,en als ik daar de stroom kabel afhaal is de rammel weg,volgens mij heeft dit met een verstelling van het inlaat sys te maken.

Wie kan me vertellen waar dit voor dient en of er mischien wat anders aan de hand is,of stuk is,en of ik de stroomkabel eraf kan laten zonder dat dit voor problemen zorgt.

BVD,

Hans