Geplaatst: 03-11-2004 21:16
[20226] als je met deze auto 80 km rijd in de 4e versnelling en je accereleert maximaal voel je een vreende trilling in de auto,we dachten eerst aan een versleten kruisstuk in de cardanas maar die is goed,verdere controle van cardanas en achteras-constructie gedaan maar geen gebreken.
weet iemand als deze auto een 2 delig massaviegwiel heeft en dit het trillen zou kunnen veroorzaken.of een andere oplossing hiervoor. gegroet albert