2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-11-2004 18:56
[20619] bij deze corsa werken de elect ramen niet meer, zekeringen al gecontroleerd deze waren goed iemand een idee.
groetjes. bandenman