Geplaatst: 13-11-2004 0:34
wij hebben een patrol van '99 (y61) en deze start soms slecht, soms een week geen probleem (koud en warm) en dan plots 5x na mekaar dat men 30 sec. moet doorstarten om ze op gang te trekken
koud of warm maakt niks uit-als ze dan start heb je witte rook alsof je een bom gegooit hebt-verbrande en onverbrande diesel! zo ruikt het toch! iemand...?