Geplaatst: 12-11-2004 15:01
[20606] ik heb hier een renault express 1.6D staan van nov '91 smorgens krijg ik de auto regeld slecht in de versnelling en schokt ie met optrekken.als de motor( en bak) warm is schakeld die wel beter maar kraakt het heel af en toe met schakelen! ik heb een vrij grote speling o het pedaal maar dit is nie altijd het geval en de koppeling pakt heel vaak anders op ! ik heb gewoon een koppelingskabel ! wat kan dit zijn!