geen trekkracht

4 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2004 11:58

[20864] hallo heb transit met goed lopende moter maar moter komt heel langsaam op toeren heeft geen kracht moter komt uit schade bus heb distributie nagekeken kan het zijn dat spi s verdraaid zijn