Geplaatst: 14-11-2004 21:14
Klant komt met auto die inhoud in de ondertoeren o.a. bij files en dan langzaam rijden . De auto schokt en hikt dan.
Ontsteking is gecontroleerd ,bougies en kabels zijn vervangen ,
Geen vacuum lekkages aan inlaatspruitstuk of gasklep/injectiehuis ,Injector is getest .
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
alvast bedankt