Geplaatst: 16-11-2004 21:56
[20845] beste colega's
heb hier staan een audi A4 1.8 op g-3 necam
klant komt met het probleem dat deze niet meer wil overschakelen naar lpg,
lampjes knipperen wel op de schakelaar.
heb de hele kabelboom al opgegraven maar niks aparts kunnen ondekken alleen dat het één grote spaghetti aan draden was van ook een alarminstall,die er ooit was ingemikt. ik had zelf al een poosje geen kroonsteentjes meer gezien. :^( maar ze bestaan dus nog.
ook al de ecu,van de gasinstalatie uitgewisseld ( met E-PROM ) en ook alle componenten zoals de afsluiters op werking gecontroleerd.
ook alle massa punten schoongemaakt.
zeg het maar.... RA RA... waar zit het konijn
pss, de auto was al uitgelezen bij een gasboer deze zij dat de computer stuk was dit was echter niet het geval nu gezien.
heeft iemand een idee.............
groeten
paul,