Geplaatst: 08-10-2007 21:09
[90166]Mij viel laatst op dat mijn airco niet werkt bij een temperatuur lager dan ongeveer 10 graden.
Nu weet ik dat er een vorstbeveiliging op zit. Kan het zijn dat deze verkeerde waardes binnenkrijgt?
Temp op de BC klopt .