Geplaatst: 26-02-2007 17:12
[75199] Goeiedag , heb hier een peugeot 106 staan die er tijdens het rijden mee gestopt is .
Ik heb geen spanning op de zekering 15 A van de brandstofpomp en 10 A van de lambda sonde in het zekeringkastje onder de motorkap .
De auto vonkt wel .
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt ? Dubbelrelais misschien ?