Geplaatst: 27-02-2007 17:47
[75444] Wie kan mij verder helpen?
Ik heb een opel vectra-b 2001 y2.2dtr motor met storingscode p1590, in de tis van opel staat "ingangssignaal hoog , motor draait.
Verder staat dat magneetklep y51 (vacuum klep ) kortsluiting maakt met de plus.
Ten eerste gaat de tis niet verder dan y47, dus weet ik niet wat y51 is.
Ik heb de vacuumkleppen bij de accu en die ene bij het luchtfilter al vervangen.
Wie weet wat dit is?
Aan de auto voel je niets, alleen bij koud weer (om het vriespunt) valt het vermogen weg als je stevig op wil trekken, en de auto slaat moeilijk aan, als hij koud is.
Gloeispiralen en luchtmassa meter zijn nieuw.
Ik hoor graag van jullie........................
bvd