2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-11-2005 18:01
[41908] ik wil een saab 900 2.0i coupe uit 1997 kopen..
Wat zijn de zwakke punten van dit model, kortom waar moet ik op letten??