Geplaatst: 08-08-2006 11:06
Auto gaat bij flink optrekken(volgas om bv.een stoplicht te halen)iets inhouden en soms! ook in noodloop.
Uitgelezen dtc is dan 00777,na het wissen van deze storing en een proefrit waarbij de auto soms voor korte tijd inhoud(stoterig)dus het probleem is er wel maar geen foutcode opgeslagen.
Als ik de gaspedaalpositiesensor meet gaat deze keurig van nul naar 100%.
Kan het zijn dat de variabele turbo te stroef gaat of de n75 klep versleten is zonder foutcode op te slaan die daar naar verwijst?
Deze storing zit al meer dan een jaar in deze auto maar de enige foutcode is dan 00777(gaspedaalpositiesensor)
Het lampje heeft de laatste 3 maande 1x gebrand met als gevolg geen vermogen meer,na uitzetten contct alles weer voor lange tijd goed(behalve dan dat schokken wat niet opvalt als je normaal rijdt)