Geplaatst: 07-08-2006 23:18
[61409] als je de deuren sluit met de afstandbediening gaat het alarm af , laat je de deuren toe zonder de centralevergrendeling te aktiveren gaat het alarm niet af , mijn vraag is , kan ik de meetwaardeblok verkrijgen waar ik de deursloten kan checken of het 2de slot van de gasche (deurslot ) werkt , (in de komfort ) kan er iemand mij helpen , marc