c-kadett toplager

8 reacties

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2s
Eerste inschrijving
januari 1975
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-02-2007 18:55

[75454] Ik heb een c-kadett uit '75 en daar is het toplager van me bak ( in me krukas) uitgelopen. dus ik heb alleen de stalen huls er nog in zitten. weet iemand hoe ik dit er weer uitkrijg? er past geen poelietrekker in, en durf ook niet te verhitten vanwege de keeringen die er zitten. de huls steekt wel 2 mm uit.

met vriendelijke groet sloper