Geplaatst: 27-02-2007 18:55
[75454] Ik heb een c-kadett uit '75 en daar is het toplager van me bak ( in me krukas) uitgelopen. dus ik heb alleen de stalen huls er nog in zitten. weet iemand hoe ik dit er weer uitkrijg? er past geen poelietrekker in, en durf ook niet te verhitten vanwege de keeringen die er zitten. de huls steekt wel 2 mm uit.
met vriendelijke groet sloper