als ik me olie dop eraf draai slaat me motor af

3 reacties

Opgelost

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.5
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2007 11:59

als ik me olie vuldop eraf draai slaat me motor af... mijn is verteld dat het niet goed is as da gebeurt... ben verder op onderzoek uitgegaan en zelf denk ik dat het komt omdat hij dan valse lucht pakt door de carterventilatie mar heb het al aan veel mense vrage en krijge meestal een vaag antwoord waark nixs aan heb... heb er al een klep tussen gezet die ik handmatig kan verstellen en het motorke lijkt beter te zijn gaan lopen want het liep al niet helemaal 100% mar dat dan je ook niet verwachte van een auto met dit bouwjaar... wie kan mij meer vertelle